woensdag 19 augustus 2015

CREATIE MET FOTO!

Hallo lieve knutselaars,
Voor de challenge van augustus van het Kaartjes inspiratie challenge blog waar ik in het designteam zit heb ik bijgaand project gemaakt. Ik heb een voorbeeld gemaakt voor de deelnemers en doe er gerust een keer aan mee want er zijn leuke prijsjes te winnen en gewoon ontzettend leuk om eer te krijgen van je werk. Kijk op het blog van KIC voor meer informatie.
 
De kaart heb ik gemaakt voor een hele goede vriendin uit Friesland. Ze was jarig en we zijn al zo lang vriendinnen dat ik wat bijzonders voor haar wilde maken. Naast deze fotokaart heb ik ook nog een heel mooi steralbum met foto's voor haar gemaakt en ze vond het geweldig. Daar zal ik later ook foto's van laten zien.
 
 
 
Op de voorkant van de kaart heb ik de schitterende vierkante blauwe mal gebruikt van Noor Design. Ook de ronde vlinderstans die ik echt heel mooi vind en die heb ik om de foto heen geplakt aan de buitenkant. Met een ronde coluzzle mal heb ik een rondje in het papier gesneden wat precies even groot is als de vlinderrand. Daarna de foto achter de opening geplakt. De kaart verder nog versierd met uit gestanste vlindertjes en de hartjesballon van Marianne Design. En deze met glossy accent lijm bewerkt voor de glans laag. Het papier voor de kaart komt van het leuke papierblok Botanical van Noor Design.


Aan de binnenkant van de kaart heb ik het DDD masker party gebruikt voor de achtergrond met distress inkt. De stempels zijn ook van de party serie van Noor Design en erg leuke teksten. De vlaggetjeslijn is ook van Noor Design.

Aan de onderzijde van de kaart binnen heb ik nog een foto gebruikt van toen we nog errug jong waren en sinds kort allebei ons eerste kind hadden gekregen. De stempel van de verjaardagserie van Noor Design heb ik ingekleurd met pan pastel. Dat gebruik ik sinds 2 maanden na de demonstratie bij Noor & Zo.  Erg leuk om je achtergronden mee te maken of afbeeldingen mee in te kleuren. Je kunt het eventueel zo weer uitgummen. Dat is handig :-) !

Verder zijn de teksten ook van een stempelset van Noor Design. Het was een leuke kaart om te maken en ik leer iedere keer weer meer bij op kaartenmaak- gebied.

Bedankt voor je aandacht en eventuele reacties! Altijd leuk om te lezen!
Fijne dag nog!
Lieve groetjes Vera

Geen opmerkingen:

Een reactie posten