dinsdag 26 januari 2016

Happy Valentine!

 Voor de challenge van Kaartjes Inspiratie Challenge blog en het blog van Noor & Zo heb ik bijgaande valentijnskaart gemaakt. Met de leuke hartjes mal van Dutch Doobadoo en het mooie papierblok With Love van Joycraft heb ik deze easelcard gemaakt.

 
De bloemen, vlinders en boomstam komen van de nieuwe tuinset stansen van Joycraft. Er zitten erg veel en mooie stansen op de set.

Met de wink of stella brush heb ik de bloemetjes en vlinders een glitterlaagje gegeven. De letters komen van een alfabet stans van Marianne Design en de letters heb ik bewerkt met glossy accents.

Onderstaande bloemetjes en blaadjes komen van de tuinset van Joycraft. 
 
Zijn de vlindertjes niet schattig?
 
Dit was mijn bijdrage voor de Valentijn challenge van KIC. Bedankt weer voor de aandacht en eventuele reactie. Een hele fijne dag nog!

Lieve groetjes,
Vera Gieszen

4 opmerkingen:

  1. Prachtige harten kaart Vera!!
    Leuk dat ik je blog ontdekte.
    Heb een aantal workshops gedaan
    bij jou in Capelle a/d IJssel.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jannie. En leuk om je hier weer tegen te komen!! Goede herinneringen!! Groetjes Vera

      Verwijderen
  2. hoi
    superleuke en toffe creatie
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen