vrijdag 8 januari 2016

Instagram mini-album

Al een tijdje had ik in mijn hoofd om een Instagram album te maken met foto's op dat formaat. Vierkant 10 x 10 cm. Ik ben fan van Instagram waar je de foto's zo mooi kunt bewerken voordat je ze plaatst. En het logo is leuk om als voorkant van het boekje te maken. Hierbij het resultaat:


 Het album heb ik aangekleed met het erg leuke papierblokje Rustic Wood met de mooie houtstructuur velletjes en leuke labels om uit te knippen. Verder heb ik veel kraft cardstock en andere kleuren linnencardstock te koop bij Noor&Zo.

6011/0085 Paper bloc A5 Rustic Wood

De foto's rechts zijn allemaal precies op het formaat van het album gesneden van 10 x 10 cm. De linkpagina's heb ik met kleinere foto's gedaan even veel leuke Noor Design stansjes en stempels gebruikt.


 Marianne en ik hebben een soort Walk of fame gedaan op de creativeworld beurs in Frankfurt. Zoveel bekende namen staan daar te demonstreren of lopen er rond. En we zijn met heel veel op de foto geweest.

6410/0316 There are no little Dreams

Hierboven zie je de leuke ronde letterstempels van Noor waar precies het kleinste ronde ponsje omheen past. Heel handig en erg leuk.


Hieronder de leuke Deep Red stempel met de bloemen gebruikt op de achtergrond.



Veel stansjes gebruikt van Noor Design waaronder de pijlen. Boven staan we met Tim Holtz op de foto en hieronder met Dyan Reaveley van Dylusions.



De achtergrond heb ik met het bloemetjes stencil van Dutch Doobadoo en 3 kleuren distress inkt bewerkt.



Hierboven de tekst en swirls van de stempelset "There are no little Dreams". En hieronder de mooie Deep Red stempel Peacock Feather.





De leuke radarstans past perfect bij de foto van Finnabair en haar kunstwerken. Van de zomer hebben Brenda, Dana en ik nog een mixed media workshop bij haar gevolgd waarvan de foto's hieronder.




Met de leuke scrabble letterstempels van Noor Design heb ik The End gemaakt op de achterkant van het minialbum.  

 
Dit was mijn creatie weer voor deze week. Ik hoop dat je het leuk vindt en geïnspireerd bent om ook aan de slag te gaan. Ik wens je nog een hele fijne dag!
Lieve groetjes,
Vera Gieszen

 

2 opmerkingen: