vrijdag 11 maart 2016

Thank you! Gelli plate.

 Voor het eerst heb ik de gelli plate mini's gekocht en uitgeprobeerd. Ik hou wel van een beetje kliederen maar wist nog niet zo goed wat je er allemaal mee kon doen. Na het voorbeeld van Jolanda Bergmans met distress inkt was ik om en wilde het zelf uitproberen. En wat een leuke effecten! 
 Je brengt distess inkt aan op de plate met een roller en maakt daar figuurtjes in met stencils of gewoon een swirl trekken met iets. Papier eroverheen en afdrukken maar. 

Ik heb 1 x de kleine ronde en 4 x de vierkante gelli plate gebruikt. Op de ronde heb ik de stempel Thank you met zwarte stazon inkt gezet.  

Het vogelkooitje komt van het Dutch Doobadoo paper art vel. Deze heb ik met versamark bewerkt en toen met embossingpoeder.

De pauwveer is een stempel van Noor&Zo en ook deze heb ik met versamark en embossingpoeder op het papier gezet. Daarna met de leuke randstempeltjes van Noor Design een klein randje langs de kaart gestempelt.
Op de bovenkant van de kaart nog een mooie randstans bewerkt met distress inkt.

Volgende keer ga ik de gelli plate uitproberen op een layout met foto's. Kijken of dat lukt :-) Bedankt weer voor je aandacht en nog een hele fijne dag!
Lieve groetjes 
Vera

 

1 opmerking: