vrijdag 4 maart 2016

Wish upon a star!

Voor vandaag heb ik onderstaande kaart gemaakt. De voorkant van de kaart heb ik bewerkt met het nieuwe stencil van Dutch Doobadoo en de mooie transparante gloss Texture paste van Ranger. Wat een mooie effect en in het echt nog mooier. Daarna eroverheen met pan pastel kleurtjes oranje, geel en turquoise.



De stempeladruk en tekst is van Penny Black en ook ingekleurd met pan pastel. De rand is met de sterrenstans van Noor Design gedaan.
 De binnenkant van de kaart heb ik eerst gekleurd met pan pastel. Daarna de vlinderafdrukjes ook inkgekleurd met de mooie kleuren van Pan Pastel. Een labeltje van het leuke labelvel van Dutch Doobadoo.  
Ook het labeltje heb ik met de nieuwe texture paste bewerkt en het ATC mini sterrenstencil.

Dit was mijn creatie weer voor deze week!
 
Bedankt weer voor je aandacht en eventuele reactie! Altijd leuk! Ik wens je verder nog een fijne dag!
Lieve groetjes,







De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

4 opmerkingen: