zondag 24 april 2016

Liefs uit Holland

Hoi allemaal,
 
Hierbij mijn bijdrage aan de challenge van het Kaartjes Inspiratie challenge blog. De challenge is Holland (Koningsdag). Ik moest er even over nadenken en vond het best een lastige uitdaging maar ineens had ik een ingeving. Op de beurs had ik de leuke strikjes stansjes van Joycraft gekocht en in het oranje is het meteen in de goede holland sfeer.
 De stempel is van Noor Design en deze heb ik ingekleurd met de nieuwe winsor&newton brushmarkers. Ik ben nog druk aan het oefenen met inkleuren maar je moet ergens beginnen. En alcohol makers vind ik dan best nog moeilijk. Pan pastel kun je nog weggummen ;-)
 
De tulpenstans is van CraftEmotions met hun mooie poppy's collectie. Deze heb ik daarna een glitterlaagje gegeven met de Wink of Stella brusmarker.
 De ballonetjes is een stans van Joycraft en heb ik met de ZIG clean collorstiften rood, wit, blauw gemaakt. De letters komen van een alfabet stans van Marianne Design.
Ik vind het zelf een erg gezellig en vrolijk kaartje geworden en was zelf verrast met het resultaat gezien ik in het begin niet wist wat ik moest maken. Erg leuke uitdaging om aan mee te doen dus.
 
Klik op bijgaande link voor meer informatie en om ook mee te doen!
 
 
Ik wens iedereen alvast heel veel plezier op Koningsdag komende woensdag! Geniet van je oranje tompoezen, rommelmarkten en maak leuke foto's voor je op Holland kaart eventueel :-)
 
Veel knutselplezier!
Lieve groetjes Vera Gieszen
DT Lid KIC
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten