donderdag 14 juli 2016

Me and my girls!

La Douce France 2009
Dit keer heb ik met de rode serie van Maja Design, Summertime, een voorbeeld gemaakt. Een layout met een foto van mij en mijn mooie dochters. De foto is van 2009 dus ze zijn inmiddels al wat ouder. Die kun je zien op mijn layout volgende week. Dit is weer een leuke herinnering erbij in mijn boek voor hun.

 Met scheurlinealen heb ik de stroken gescheurd en trapgewijs op de layout geplakt.

Verder heb ik veel leuke Noor design mallen gebruikt zoals de klimop, bloemetjesrand stans, het nieuwe hekjes stans en de titel zijn alfabet stansjes van CraftEmotions.
 Het vogelkooitje is van een paper art stencil van Dutch Doobadoo.

Dit was mijn creatie voor deze week! Ik ga nog veel meer maken met dit mooie papier want het zijn schitterende vellen papier.
Ik wens je nog een fijne en creatieve dag!!
Groetjes Vera

2 opmerkingen:

  1. Toffe Creatie.

    Grtjs
    Claudia
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Claudia!! Leuk om weer eens te scrappen! Tot gauw he! Groetjes Vera

      Verwijderen