donderdag 4 augustus 2016

Sun, Sea & Serenity.

Toen ik terug kwam van vakantie lagen er nieuwe spulletjes van Noor&Zo op de mat waaronder de huisjes mal van Dutch Doobadoo. Erg leuk. Ik hem iets anders gebruikt en er strandhuisjes van gemaakt.
 
 Ik blijf het mooie papier van Maja Design zo leuk vinden dat ik het nu gebruikt heb voor de strandhuisjes.


Tussen de echte schelpen heb ik de stempelset Under the Sea gebruikt, gestempeld en uitgeknipt.
 


Verder heb ik van de paper art vellen van Dutch Doobadoo de stuur/roer wieltjes gebruikt en van een ander vel de vogeltjes. De wegwijzer is een stans van Joycraft.  

 
 
En het raampje is een leuke stans van Noor Design en achter het raam de tekst Sun, Sea & Serenity met versamark gestempeld en toen met bright white embossing poeder zodat het goed opvalt.

Een beetje visnet achter de schelpen en je krijgt een leuk tafereel.
 
 Dit was mijn project weer voor deze week! Nog een hele fijne en creatieve dag! Groetjes Vera

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dankjewel Joanne. Ik moest er na mijn vakantie weer ff inkomen en had geen inspiratie. Heb het project ook al 4 keer bijna in de hoek gegooid maar uiteindelijk toch leuke geworden gelukkig. ha ha. Komt dus altijd weer goed !

      Verwijderen