vrijdag 18 november 2016

Out of Africa ATC


Wat een leuke lijn is de Out of Afrika met de leuke stempels en papier.


Meteen een idee om daar ATC kaartjes mee te maken. De voetstapjes op de stempelset zijn echt geweldig en hier 2 verschillende aangebracht op de kaartjes. Het papier komt van het papierpakket Out of Afrika en de mooie dieren prints.



    6011/0503 Paper bloc Out of Africa

Het papier op kraft papier gemat maar eerst de voetstappen en pootafdrukken bestempeld met zwarte memento inkt. De dierenprint achter de tekst komt van dezelfde stempelset.


De tekst van de stempelset heb ik met versamark gestempeld en toen met embossingpoeder erin geföhnd met een heating tool. Daarna erom heen uitgeknipt. Touwtje eromheen en op plakken maar. Klaar zijn mijn beestachtige ATC kaartjes!




Mocht je willen ruilen dan hoor ik het wel en kan ik er 1 opsturen. Bedankt voor je aandacht en ik wens je nog een hele gezellige en creatieve dag!

474.300.003 Dutch ATC Art kraft paper (50 stuks)

Groetjes Vera

 
  

1 opmerking:

  1. Dankjewel lieve Claudia! Erg leuk om ATC kaartjes te maken. Maak jij ze ook? Dan kunnen we ruilen.

    BeantwoordenVerwijderen