woensdag 16 november 2016

Thinking of you this season

Thinking of you this season.
 
 
Op de Kreadoe beurs heb ik een demo gegeven voor Kippershobby met de mooie Creative Expression stansen, de stempels van Penny Black in combinatie met de leuke ZIG Clean Color brushpennen. Erg leuk om te doen en deze kaart heb ik met de materialen gebruikt van Creative Expressions en ZIG. De beurs met onze demo stand was een groot succes!
 
 
De achtergrond heb ik eerst gemaakt door 2 kleuren van de ZIG brushpennen, hier zit u de kleur Violet clean color en Light blue clean color, wat strepen te zetten op papier van 15 x 15 cm en in te kleuren. Daarna sprayt u er met een fijne waterspray op zodat de kleuren door elkaar gaan lopen. De stiften zijn op waterbasis dus het effect is heel leuk.
 
 Daarna nog een wit 15 x 15 cm velletje heb ik de sterrenstans, Aurora Star,  van Creative Expressions 3 uit het papier gestanst zonder de buitenrand eromheen. Zo blijft de ster in het papier en zie je de achtergrond er doorheen. Daarna de tekst stempels van Santa's Sentiments van Creative Expressions aangebracht  met zwarte memento inkt en alles op elkaar geplakt.
 
Als laatste heb ik nog een glitterlaagje op het papier aangebracht met de mooie Wink of Stella glitter brushpen clear. Ik ben gek op glitter en vooral voor de kerstkaarten.
 
 
Dit was mijn creatie weer voor deze week! Bedankt voor de aandacht en nog een hele fijn en creatieve dag toegewenst!
 
Vriendelijke groetjes,
Vera Gieszen 
 
 

4 opmerkingen: