vrijdag 16 december 2016

Hoera 6 jaar!

Mijn project voor deze week is een project life pagina over mijn dochters verjaardag.

Inmiddels is ze al 13 jaar geworden maar ik vond het erg leuk om Lisanne haar 6e verjaardag te gebruiken voor mijn project life pagina met het super leuke nieuwe papier van Echo Park "Birthday Wishes". Daar zitten ook hele leuke stickervellen bij.
 
 
 
 
 
Met het leuke Dutch Doobadoo Stencil Art Cijfers stencil heb ik de 6 afgetekend en uitgeknipt. De ballonnetjes komen van een party stans van Noor Design.  


 De slingertjes en de wolkjestekst zijn Paper Art velletjes van Dutch Doobadoo die je heel makkelijk los kunt knippen en gebruiken.
 

 
De leuke tekststanjes van Joycraft zijn erg toepasselijk en op maat voor een project life pagina. Deze tekst past er perfect bij.
 

 In het midden van de pagina heb ik de taart omrand met de mooie nieuwe vierkante mal met vlinders. Deze is op de pagina geplakt. Evenals de roze banner, wat een stans van Noor Design is, met de tekst Hiep Hiep Hoera erop. Deze is ook op de buitenkant geplakt.


Dit is mijn pagina voor in mijn project life boek met de leuke noortjes en Dutch Doobadoo materialen.
 
Ik wens je nog een hele fijne en creatieve dag!
Groetjes Vera

Geen opmerkingen:

Een reactie posten