vrijdag 6 januari 2017

Happy new year!


Met mijn favoriet shape art mal van Dutch Doobadoo heb ik deze nieuwjaarskaart gemaakt.

 Ik had zin om het cijfer Stencil Art van Dutch Doobadoo te gebruiken en die heb ik met wit cardstock afgetekend en uitgeknipt. 



Daarna met het leuke Dirty Pastel papier de cijfers 2017 van maken.


De bloemtjes zijn de stansjes sunflower van Noor! Design die ik met wit cardstock heb uitgestanst en in de mal heb bewerkt met distress inkt. Ook de mooie blaadjes zijn de stansjes Leafs van Noor! Design een ook deze zijn in de mal bewerkt met distress inkt.
Alle randjes en cijfers zijn bewerkt met witte Gesso van Dutch Doobadoo. Ook de randjes van de basiskaart met kraft cardstock.


De tekst Happy New Year komt van de engelse sending message tekststempel. Deze heb ik met bruine memento inkt gestempeld.



Dit was mijn kaart voor het nieuwe jaar! 

De laatste dag dat het nog mag maar hierbij alsnog de allerbeste wensen voor 2017!
Groetjes Vera 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten