dinsdag 28 maart 2017

Happy Mothersday

 
Hoi allemaal!
Vandaag een moederdagkaart van mij met het mooie papier van PinkFresh Studio Live More! De stempel is van C.C. Design, baker Nancy, en deze heb ik ingekleurd met de mooie Zig clean colour stiften.
De basis van de kaart is een mal van Dutch Doobadoo


Onder de taart heb ik puff sticker geplakt van deze serie met de tekst "you make me so happy". Ik heb zo'n lieve moeder :-)
De mooie doorzichtige letters Love zijn van de Acetate alpha pack pakketje van Pink Fresh. Heel mooi alfabet.
 
 
De tekst happy mothersday heb ik met de printer op cardstock geprint en daarna als een banner geknipt.
De bloemetjes komen van een zonnebloem stans van Noor Design. 



Met de stempelset van Live more heb ik onderstaande tekst met zwarte versafine gestempeld. 

Het papier is van het papierblokje met de hele serie Live More op 15 x 15 cm formaat. Het papier kun je ook op groot formaat 30,5 x 30,5 cm krijgen. 
 
 Dit is mijn creatie voor deze week met de hele leuk en mooie serie van PinkFresh Studio. Erg leuk om mee te werken door alle extra's en accessoires die erbij zitten. Bedankt weer voor je aandacht en nog een fijne dag!!
 
Groetjes Vera Gieszen
 
 

1 opmerking: